Ormtårtan

Ja, så sitter man här och kastar bort tiden. Nej men som vanligt gör man allt annat än det man ska göra och nu ska jag egentligen plugga, vilket känns ganska så tråkigt. Eftersom: vi gör den här uppgiften i par, och hon som jag arbetar med gör ingenting känns det som! Det vi skrev ner, det var bara det jag pratade om, hon hade inget att tillägga. Hon sa att hon skulle lägga till när hon skrev rent dte vi skrivit, men den texten var bara full av super långa meningar som jag var tvungen att fixa till och inget mer än dte jag sagt. Och nu så ska jag lägga till det som fattas, lät inte som att hon skulle läsa något!  Blir så trött, men duktig som ja gfär så har jag hittat en massa, ska bara skriva in det, men som sagt motivitationen liigger inte så högt pga detta.

Lite kul är iallfall att jag fick jobb den 5:e i en klass jag varit i förut, det gillas! Dagen efter min födelsedag så jag funderar på om jag ska sova hemma i allafall, får höra med J, vi sparar ju lite pengar då, men jag tyckte det kändes mysigt att vara hemma och fira oss (mig och mamma) och sen ta den sena bussen hem till oss. Men som sagt, plus att det blir lite problematiskt att ta sig dit, så bussen kommer till Linde kl 08 då jag skulle börja. Om jags over hos mamma och pappa kan mamma skjutsa upp mig. Dock kommer jag inte ihåg vart jag gick in, bara att jag inte kom in för jag har inget kort och kan ingen kod, så vi får hoppas att det kommer någon som kan släppa in mig!

Här är tårtan som A fick, den blev både god och uppskattad, dock blev jag torr i munnen, tror det berodde på karamellfärgen.

Ormtårta

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

coool tårta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback