Nöjd!

Efter skolan idag så tog jag och J bussen in till stan för att spana in bokrean, byte min bok som jag fick i födelsedagspresent mot en likadan(utseendemässigt), fast med pastarecept! Underbart eftersom jag blev så förälskad i boken, den känns så lyxig och är så snygg!
J köpte även en bok i present till hans pappa samt två böcker till sig själv. Jag väntar dock med köp, eftersom jag fyller nästa vecka, om jag inte får de böckerna jag vill ha så köper jag dem då, bokrean håller ju fortfarande på då.

Imorgon sk ajag gå upp kl 05.15, FY FAN men bussen går 06.09 så det finns inget att göra. Ska jobba på en förskola nämligen då börjar man lite tidigare än när man är på en skola. Får sova samt äta frukost på bussen. Skulle egentligen vilja äta närjag kommer fram, men eftersom dte är första gången jag är där vill jag inte göra det, jag måste ju säckert börja jobba på en gång eftersom det förmodligen finns barn där.

image429


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback