När man är duktig

Nu är jag utsövd, sov 11 timmar i natt skönt var det! Tycker det är ett under att jga lyckades hålla mig vaken och titta på top model. Hade kunnat somna redan kl 19, men då hade jag nog vaknat så förskräckligrt tidigt!

On nu närjag ska vara duktig och sätta mig och plugga så blir jag väldigt förvirrad. Det jag ska läsa är inte till seminarium 6 utan 7, men jag tänker att vi kanske kör igenom båda på en gång (alltså vi i förseminariegruppen) så jag letar och letar men jag hittar det ingenstans på hemsidan! SUCK alltså kan jag inte läsa skiten..måste fråga K sen, men hon loggar väl inte ut på msn än. Idag har vi redovisning av boken, så jag ska läsa igenom det vi skrivit, lägga till referenslista (enbart en bok för vi glömde att referera till annan litteratur fast vi hade tänkt det!).
 
Nu tittar J på BeeMovie, ska nog titta på den jag med

Kommentarer
Postat av: Karin

nä usch inte nötter i mat!

Postat av: .Westerdahl

bee movie äger! ^^, haha

ja godis går alltid hem, speciellt till film ;)

trevlig fredagskväll! :D

2008-02-29 @ 18:39:45
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback