Missade bussen

Japp, jag och J var ute och sprang,(Gillar inte uppfärsbackar de är jobbiga! ;o) ) sen stod jag lite länge i duschen och sen hittade jag inte strumpbyxorna. Så jag hade inte en chans att hinna till bussen, MEN när jag skulle smsa E & E så hade jag fått ett om att de tyckte att de skulle komma till mig först om det var ok med mig =) Självklart eftersom jag missade bussen så var ju det bara bra!

Inatt  var en jobbig drömnatt, drömde TVÅ obehagliga drömmar eftervarandra, usch! Sen så hade J gömt händerna undre täcket så man kunde inte få en hand att hålla i när man skulle somna om. 
Men strax efter att jag somnat eller strax innan minns inte så okuperade J mer än HALVA delen av min del! Och när jag buffar på honom och säger nått i stil med, det är min säng! då nyper han mig lekfullt i låret. ska ju då tillägga att han sover, men sen så råkade jag ju röra honom i ansiktet så då vände han bort sig på en gång.
Det är något som alltid funkar, att röra honom i ansiktet, det gillar han inte när han sover.

image410

Kommentarer
Postat av: My

åh banan :D

Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig dag!

2008-02-10 @ 16:17:07
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback