Inget shoppande

Nej, E&E ville till marieberg och DÄR finns det minsan inga scrapbooking grejer så vi shoppade inte ett skit sådant. Rusta hade inte heller något, det är ju om man ska hitta en snygg tapet men det gjorde vi inte. eller ja jag gjorde inte det. Ena E tyckte att det var en helt okej idé men den andra spanade på mattor just då så hennes åsikt vete tusan. Jag ska ta med mig J och handla det jag ska ha nu i veckan! Hoppas att jag inte får nå jobb på ons för då kan jag göra det då.

Men det var trevligt att träffa tjejerna och spna på annat i affärerna =)

Tror jag ska be att få kopiera nått kort av dem när de är små, har tänkt att göra en sida med varjeperson och då ha ett litet kort från barndomen.


Jag har fått huvudvärk, ska nog sätta mig och pimpla vatten, men dte är så jobbigt att dricka när man inte är törstig!

Aja nu ska jag söka  ett sommarjobb jag inte vill ha, sen ska jag spana in och skriva upp vad jag vill ha på panduro och clas ohlsson (kommer aldrig ihåg vart h:et ska vara) Sen blir det One Tree Hill med gottis och senare en film som jag inrte kommer igåh vad den heter. Ska även hinna med att plugga.



image411

Kommentarer
Postat av: My

mums med popcorn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback