Nu är det jul nu är det jul...

Igår var jag och älsklingen min och julklappshandlade! Oj oj vad glad jag var!
Nu har jag avverkat en hel del på listan, har bara några kvar, de ska jag kolla feter här hemma. När vi kom hem var dte bara upp på vinden och hämta julklappspappret, tyvärr var dte så att jag inte hittar det röda presentsnöret, får se när det tittar fram. J kanske hittar det åt mig.. Nyss kom jag på vad jag ska köpa åt mor min. Bra bra!
Ringde pappa och frågade om han skulle in på Bauhaus idag för jag ville ha julgranskulor där, han visste inte men jag hoppas hoppas hoppas att de åker dit och köper det åt mig!

Det jag ska införskaffa idag är:
En silverpenna (alla mina håller på och tar slut och är så där jobbiga så de slutar funka efter två ord)
En tunnare Kalligrafipenna (Om den inte är för dyr, hoppas på att J kan smita in på Clasohlssons innan han ska åka hem)
Tejp, för den tog slut igår när jag höll på och slog in paket...

Nu plugg sen jobb!


En av de bästa sakerna med vintern!


Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla:) Jag har använt vanligt bakplåts papper



Hoppas att du har haft en härlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback