1 December

Härliga december är här och börjar med att snöa.
Tyvärr är det för varmt så snön lägger sig inte men det känns bra ändå.

Igår var det första Advent, jag fixade i ordning ljusstaken, iår fick det sitta två tomtar i för att liva upp det hela. Adventskalendern har kommit upp på väggen i köket, senare idag kommer eladventsljusstaken att sättas upp i köket, då tror jag att jag flyttar in avdensljusen till vardagsrummet. Igår på julskyltningen köpte jag några tomtar, men de får inte komma up för än närmare jul.
Sedan gick vi till mamma och pappa fixade lite med deras dator samt fick god mat och så tittade jag på One Tree Hill där.

Idag har jag skrivit lappar till  J som ska ligga i adventskalendern, eftersom jag pratade i telefonen igår så hann han skriva klart alla men inte jag därför fick jag börja =) (Vi kör varannan dag).
Givetvis har jag en chokladkalender också, men den har jag inte öppnat än, sparar den till senare!




Kommentarer
Postat av: Karin

tack! ha en kanonfin 1 december:)

Postat av: Marias Kakburk

Tack:)



Kul att du vill vara med:)!

Postat av: Karin

mm igår åt jag dock.. men när man är sjuk har man ju inte direkt någon matlust, mår mest illa när man tänker på mat.. börjar dock bli lite bättre nu:) så är nog ingen bakterie ändå

2008-12-04 @ 11:55:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback