Skolan

Idag var det registrering på skolan, helt meningslöst synd att vi inte kunde göra det över nätet.
 Först så var dte upprop och man var tvungen att ställa sig upp och vinka inför hela musikhögskolan typ =P
och sen var det pytte info sen blev vi som inte ska plugga musik utskickade och så fick vi vänta på att få registrera oss. Varför skulle de då ropa upp oss? suck

Aja, hämtade ut det nya univetrsitetskortet, ska få en aktiveringsnyckel om några dagar. jag som byter adress på måndag måste ringa och säga det då, så dt dög inte tat ta det nu...suck. hoppas bara min aktiveringsnyckel kommer fram. (jag har inte valt att eftersända min post)

Idag blir det till att städa lägenheten, suck vad tråkigt!
Vi flyttar in i den nya på fredag!
Jag har svårt att bestämma mig för om jag ska förstora ett foto eller inte! Tror jag gör det iallfall och så får vi se om det får plats...


Kommentarer
Postat av: Karin

vet:( ringde idag å dom tyckte det va akutärende. har ju ätit två antibiotikakurer men blir inte bra:( riktigt orolig

Postat av: Karin

jadå:) bara en envis bakterie.. fick en till antibiotikakur och de tog en bakterieodling så hoppas på att det blir bra:)

2008-08-27 @ 22:01:33
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Josiee

härliga färger i bilden där:)

2008-08-28 @ 01:55:54
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback