Låst in mig

Jag är supertrött idag med, sen så fryser jag också, lite ont i huvudet och orkar inte ens pyssla! Hur tråkigt är inte det?! Men jag orkar verkligen inte sätta mig där och komma på hur det ska se ut, hur mycket av bakgrunden som ska synas osv... Dock ville jag få klart det idag eftersom vi flyttar imorgon. då det kommer bli rörigt hemma.

Ska även göra inbjudningskorten. Men jag vill ju ha hjälp av J med det så jag fick inte göra det i mitten av sommaren när jag ville, utan det ska göras nu när allting annat händer.... Undrar om jag är lite grinig också.

Nu ska jag lägga mig och kolla på vänner!



Kommentarer
Postat av: Karin

hehe ooja jag svär

Postat av: Ellinor

Låter som du börjar bli sjuk!

2008-08-29 @ 10:03:03
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback