6 dagar kvar....?

Nu är det förhoppningsvis sex dagar kvar tills vi flyttar! Vi ville ju göra det redan på onsdag men det verkar inte gå (konstigt nog) så nu hoppas vi på fredag.
Idag har mamma tvbättat fönstren i lägenheten och pappa spaklat igen lite hål här och var. Jag låg i min sköna säng och spanade på nya som flyttar in.
Efter det var vi och rännde lite på på stan köpte en sista present till min älskling och en liten en till min syster som hon får imorgon. Sedan var vi på Mamma Mia och abbas låtar kommer ju alltid att vara bra! Jag gillade filmen
den fick mig på bra humör,
den fick mig att vilja gå ut och dansa.
den fick mig att vilja åka bort utomlands med älsklingen (fast det får nog de flesta filmer...)





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Måste se den snart...

Postat av: sanna

Ja mamma mia är verkligen uppiggande. jag gillade den verkligen!

hoppas att den gav er lite glädje efter begravningen iaf. Umeå känns underbart. Jag har varit lite dålig att svara på kommentarer på ett tag.. Men de har varit fullt upp med alla möjliga flyttar. Kram

2008-08-25 @ 01:20:05
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback