Tårtor

I förrgår köpte jag en barbiedocka som vi ska ha till Prinsessans tårta. Hon har valt att hon ska ha dessa färger på: Rosa, Lila och svart! Så jag har redan börjat planera på hur jag ska göra dekorationen.
Prinsen ska ha "Blixten McQueen" som tårta, kommer också bli skitbra!

Nu när jagär hemma ska jag göra klart É´s present, trpodde att mina tuschpennor var hemma hos oss, men det var de visst inte så de måste vara hos mamma och pappa.

Idag har jag varit dukitg och tagit bort lån för dessa månader som är kvar. Får se hur må nga veckor jag tar lån för i höst. Har tyvärr fortfarande onmt i huvudet, men jag har både slappat i soffan och pluggat. Nu sk ajga packa innan jag lägger mig i soffan och pluggar samt tittar på tv igen.

image467 


Kommentarer
Postat av: sanna

shit vad jag älskar att klicka in på din blogg och se massa härliga mat bilder..
de är super:D

hm.. tack btw för kommenaret angående min flytt..
de ska bli härligt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback