Pyssel

Sitter här på golvet och pysslar, men min super braiga limroller gick sönder, bandet gick av så jag får dra ut limmet sen riva av och så dra av pappret, funkar men man blir ju kladdig.

Pysslar både här och hemma hos mamma och pappa, men där har jag en till limroller så den ska jag vara extra försiktig med!

Nu hör jag fåglarna utanför, de kvittrar så härligt. Hade en trevlig helg hemma hos mamma och pappa utan mamma och pappa =P De for hit och dit på en massa skoj (för dem) Men blir kanske mer nu till helgen, som sagt födeledagar hemma hos J´s föräldrar som vi ska på. Jag hoppas ju på tårta, iallfall kakor, havre eller knäckeflarn.

Igår bjöd vi mamma och pappa på middag som tack för att de skjutsade hem hos Så jag inte skulle behöva missa one tree hill eller gå upp supertidigt. Blev fläskfilegryta med minimajs, champinjoner och wokgrönsaker, till dte ris. Erfterrätten bestod vav J´s super goda klafddkaka och så konserverade aprikoser med en liten bit smält chokladbit på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback