Promenad

Jag och J tog en kvällspromenad vid halv sju eftersom solen lös så fint. Först hamnade vi hos hans bror, skulle hämta ett förkläde, fult som tusan var det så vi fick det. ska köpa ett nytt nästa gång jag ska till ikea! Trodde inte det skulle se ut så där..men men bättre än inget tills jag får mitt snygga. Satt och snackade en stund, sen gick vi vidare och hamnade hos hans syster, där slank det ner lite tobleroneglass, mums! Pratade lite till, fick även kolla i tax free katalogen, tyvärr kunde man bara köpa min mascara i ihop med en anna för 300 spän, nej tack. Men det slinker kanske ner en M&M påse, och en toblerone...vi får la se. mamma och pappa ska ju åka bort nu i maj får se vad jag ber dem köpa och om M&M´sen tar slut, vilket de säkert gör!

Trötter nu, ska ha en labb imrogon hoppas det är kul, beställde boken som vi ska ha läst nu de här dagarna. Får väl den om 5 dagar...

image461


Kommentarer
Postat av: Vicky

Vårig bild :)

Postat av: Ellinor

TACK! Nu har jag beställt!

2008-04-03 @ 22:16:57
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback