Jobb jobb!

Har ju "Helg" redan nu, dvs ingen skola.skönt!
 Jag hade  turen och få två jobb, ett imorgon och ett på fredag! Jippie!
Har precis städat, slapp städa toan, det gjorde J (uppskattades verkligen) Så nu ska jag rensa min lilla pysselkorg och lägga toarullar i den, kommer nog bli fint!

min mobil är död, typiskt när vikariepoolen försöker få tag på mig flera gånger om, fick låna K´s mobil men då var hon i mäte och sen var det upptgaet, TYPISKT!
I kväll ska den laddas för fullt, glömde laddaren hemma hos mamma och pappa nämligen.
Här regnar det snö nu, skit tråkigt. Men som tur är så blir det bara blött på marken, men hoppas att det försvinner hemma i Linde också... 

"Helgen" ser ut som följande

Tors - Jobb (Hela dagen)
Fre - Jobb till 14 Pyssel senare?
Lör - Födelsedagsfirande
Sön - Läsa lite Einstein åka hem till lägenhten

image463

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback