Trög i starten

Jag är så trög i starten, jag har ju tänkt att börja träna lite hemma styrketräning (som jag kallar det) men jag glömer hela tiden bort mig. Ska träna innan jag duschar  men det blr så att jag håller på med något och så hoppar jag in i duschen och när jag är klar kommer tanken "Just ja jag skulle träna" inte har jag lust att träna då och duscha igen. Duschar alltid på kvällen och det finns risk att det blir för sent.

Aja min träningsnojja, ska sparka mig i arslet och köra igång!

Sitter och försöker få kontakt med J på msn, vill veta om han vill gå på Betnér eller om det är för dyrt.
Jag vill hemskt gärna, men inte själv!
Oj vad mycket det är jag vill nu, men helst av allt vill jag vara med J och pussas och kramas!
image186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback