Trallallalla!

Om ett litet tag så ska jag bänka mig framför TV:n men jag kom på en liten önskelista på inflyttningspresenter om någon vill ge något. E frågade ju vad vi ville ha så nu har jag en kom ihåg lista..

En rolig hållare till hushållspappersrulle
typ en sådan här

En hållare till att ha toalettrullarna på
En ungsform att ha lasange och liknande i (alltså med höga kanter)
Snygga bordstabletter (gärna i färg men inte för starka färger)
Glasunderlägg (gärna roliga eller snygga)
Tårtkniv och tårtspade

Hittade lite roliga bakgrejer på en sida, se här muffinsformarna skulle jag vilja ha, tyvärr fanns inte formen i annat än Rosa och Grönt, de två färgerna jag inte alls tycker om.
Bakformar av silikon, rosa hjärtan - Rice

www.favoritsaker.se





Kommentarer
Postat av: sanna

Hahhaa kon va ju klockren!!!
vill också ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback