Tråkbok!

Sitter här och ska läsa populärkulturen och skolan, och usch vad den känns tråkig, okej jag har bara tittat  på den och läst några rader, så jag ska ge den en chans, men jag får nog spela lite spel först eller nått =)

Nu har vi varit och bokat tid i tvättstugan så vi har en, eftersom nästan alla hade varit och bokat redan, men vi fick när vi ville ha. Egentligen vilket prat sitta här och skriva flera rader om tvättstugan!

Jag blir tydligen lämnad här på torsdag, som tur var så är inte torsdagarna den tråkigaste TV dagen, jag har både Top model och Las Vegas att titta på. Så kan jag göra hjärteplättar med frysta jordgubbar som blivit tinade.

Vi har för övrigt en skohylla nu!


Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin onsdag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback