Torsdag idag

Idag ska jag egetnligen plugga, men jag har inte kommit dit än, väntar till j kommer hem så jag kan duscha först, och japp jag måste vänta tills han kommer hem för det är läskigt att duscha när ingen är hemma.

I natt ska jag sova själv här för första gången, och kanskep å fredag också, läskigt värre ju! Men mamma har lovat att vara med mig på msn ikväll =) hon är så söt hon, min mamma som är världens bästa! Jag ska hitta på en present till henne och pappa som tack för allt vi fått nunär vi flyttade, det var inte lite grejer! Om jag inte är uppmärksam så kanske hon betalar det där hon ska handla åt mig för lördag också!

En sak som jag tycker är lite underligt, hur det låter som att det är någon som går på övervångingen när de går på våningen  under, eftersom vi bor högst upp så kan inten går ovanför oss... det är konstigt
124848-170



 


Kommentarer
Postat av: Karin

detsamma:) har du en fin daG?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback