Tjohej, present

Nu har vi hittat den perfekta presenten till J´s mamma som tack för gardinerna, nämligen en platta med 9 hål för ljus. Från ikea Varje gång hon är på Ikea följer det med minst ett paket ljus, sist blev det ett paket av verje färg! Eftersom hon ofta köper så färgglada ljus så tycker jag det skulle vara snyggt att ha den i svart, men man vet ju aldirg om den ser ful ut i verkligheten. Någon som vet?

HÅLLARE Hållare för 9 ljus i metallkoppHÅLLARE Hållare för 9 ljus i metallkopp

(kan inte skriva om tacket till min mamma och pappa eftersom det är hemligt och det kan tänkas att de läser)
Imorgon ska jag på handboll, första matchen! mot Sävehof (sävehov?) ska bli så kul!
Igår  åt jag mammas minestronesoppa, åh den är så god! Okej jag petar bort allt det färgglada i den som J påpekade, morötter och ärtor. Men åh vad smaskig den är!
Men det var maten i går det, vad ska vi äta idag, vi har lite spagetti över, men vad ska vi göra till, förslag någon?

Jag måste leda reda på min laddare till kameran...

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

Åh vad mysigt:)

Postat av: Maria

Jag har den svarta, den är supersnygg :)

2007-09-18 @ 22:00:13
URL: http://thullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback