Muffins och en trög Sanna

Har bakat muffins nu på morgonen så jag skulle få det avklarat och ha hela dagen på mig att skriva på min inlämnings uppgift, men jag är trög, mitt skrivande går  trögt, ja det är inte ens som siprap, utan mer trögt som kåda...det händer ingenting, jag vet inte vad jag ska skriva, det jag skriver låter dumt och måste utvecklas eftersom jag ska ha 3 A4 sidor. suck jag hatar sådasn här, frågan är ju lätt om ma skulle få svara i punkform och korta svar!  jag blir så frustrerad att jag sitter här och svär för mig själv, har ju till och med satt mig i mitt rum för att inte lockas att prata med mamma eller att titta på TV istället för att sitta här, det enda som kan distrahera mig är J på msn, men det gör det inte för vi har pratat klart och han gör annat och jag gör det här...så där ja nu har jag skrivit av mig lite så nu ska jag åter gå till mig näst intill tomma worddokument.

Nått tips på hur man får igång skrivandet?!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad gott med muffins!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback