Klart, typ

Nu behöver jag bara ha någon som läser igenom det och tycker lite. Ska själv läsa igenom det en gång nu och sen ringer jag nog J och ber honom eller E logga in på msn och läsa det åt mig, om de har tid. Jag tror att j pluggar eftersom han har en dugga imorgon och E hjälper honom förmodligen.
Ska kolla på Anna Skipper sen, premiär idag.
Imorgon är det den traditionella marknaden! Snacka om att jag ska mumsa marknadskarameller, syrran bad mamma och mig köpa hem lite till henne eftersom vi åker dit på lördagen.

Igår var dte ju handboll, tyvärr förlorade de, men det var inte målvakternas dag igår. Det var iallfall rologt att lagets tränare fick guldpipan, ett pris för en tränare som visar bra föredöme, även utanför handbollen.

Imorgon när jag åker hem ska jag ha J´s ryggsäck eftersom förra veckan då jag hade två axelväskor, så blev det för tungs och jag hade ont i flera dagar efter det där. Så det ska vi undvika nu.

image194

Kommentarer
Postat av: Karin

ett kg, åh jag är avis:p

Postat av: sanna

Hello :)
Jaa, det ska bli roligt att sjunga..
jag ska sjunga "av längtan till dig"
och "Här står du" - Sonja låt
haft en bra dag?

2007-09-20 @ 20:42:48
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback