Kaka och TV

Vi har en TV nu, i vardagsrummet alltså! Så nu kan vi titta på film, vi har avverkat Mr.NBean på semester och Oceans 13! Den sre så fin ut där den står!


J står i köket och bakar någonting jag får inte veta vad dte är, hans föräldrara kommer på besök idag. Hans mamma hade köpt gardiner åt oss igår så om ett tag har vi gardiner, två ska hon sy så det dröjer lite, men de ena paren borde vi kunna sätta upp på en gång!


Igår kom mamma och pappa på besök, det får de gärna göra fler gånger, hade längtat efter dem, mammig och pappig som jag är! Ska hem nästa vecka, så då får jag träffa dem igen + kisse missen också!
Mamma och pappa shoppade loss lite åt oss igår, men jag glömde skriva upp det näst vikstigaste, ett skohor i metall..suckvad glömsk man är bara för att jag inte gick och kollade på lappen.
Mamma hjälpte oss att sätta upp några tavlor, så nu ser det lite finare ut, men jag ska måla tre tavlor till, eller 4 och så ska vi köpa en till från gallerix.

Sen har vi köpt en skrivare också ifall jag glömt att säga det, passar bra eftersom jag om två veckor ska kunna skriva ut.

Har inga roliga bilder på lägenhten än, plus att jag vill kunna sätta ihop ett littet kollage i photoshop, men jag har inte instalerat dte än. Bjuder på blombilder istället.

bloom


Kommentarer
Postat av: sanna

Exakt!!!
Jag blir verkligen galen när jag hamnar bakom en stor klunga...
Turister är också jobbiga.. går i klunga och tittar i sidled..Inte alls bra
Mammor med barnvagnar är också helt galna.. tror att det kan gå i brädd .. tex när de är en hel mammagruppm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback