Jobbiga jag!

Japp idag är jag så trött på mig själv!
Imorse gick ju upp klockan 6, och J gick med mig upp, han sitter och pillar på mitt VIKTIGA papper som jag lagt på köksbordet så jag skulle se det. Så jag frågar när jag skulle dit, och när skulle jag dit jo idag kl 09.00 eller imorgon 14.00 det var ju bara för mig att ta den tiden imorgon eftersom jag behövdes den tiden på VFU:n idag, så inte nog med att jag sumpade en skön sovmorgon, så måste jag dessutom lägga ut 100 kr på buss helt i onödan!

Så här med är det bestämmt att J ska läsa alla mina viktiga papper!

Sen är jag grymt godissugen, på lösgodis!

image184

Kommentarer
Postat av: Karin

mums

Postat av: Mickan

Så kan det bli ibland! Och så är man självklart värd lite godis!!

2007-09-26 @ 20:25:58
URL: http://tmkb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback