Fredag, yeh!

Haha vart fick jag yeh! ifrån, inget jag går runt och säger precis..

Idag är det seminarium i två timmar, hoppas på att älsklingen är hemma när jag kommer hem igen. då ska jag mumsa lite på mina salta pinnar!
Imorgon kommer mamma och pappa, jippie! synd  bara att Zingo inte kan följa med, men jag får träffa honom nästa vecka, åh vad jag ska gosa då! Men vi  har nu annulerat beställningen från OnOff eftersom de inte vet när de kommer få varan i lager, vi ska åka och köpa en i butik isället.

Har bara en text kvar att läsa, men fösrt ska jag spela lite spel, lika bra tt få det gjort annar kan jag inte koncentrera mig på att läsa.

Update: jag blir så jävla irriterad! han åker hem (till sina föräldrar) och då så kan han inte ta bussen hem (till oss), det är onödigt så han ska förstöra min dag då jag ska få träffa mamma och pappa genom att ta hit sina föräldrar annars kommer han inte hem, de måste skjutsa honom!
Jag tänker då åka hem istället, inte tänker jag stanna kvar här!

bl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback