Försenad TV


 

Våran TV som vi beställde för flera veckor sen har fortfarande inte ens skickats, de har inte fått in den på lager än, känns lite surt, men det är ju inte ONOffs fel, utam samsungs om inte kan leverera som de ska!
Men jag och J har bestämmt att när vi får den så ska vi ha en SUPER myskväll. Men smaskig mat, Oceans Thirteen, popcorn, kaka och hela köret la jag till, det kanske inkluderar dipp och salta pinnar =) eller bara dipp så tar jag salta pinnar nu till helgen.

124848-169
I torsdags när J fyllde så målade jag engris så han fick leta sätta knorr på grisen dte var kul!


Kommentarer
Postat av: sanna

Hahaha fan vilken söt gris!
Tack för den fina kommentaren.. Det känns verkligen inte som att jag är värd en sådan bra kille. Jag har verkligen inte varit guds bästa barn tidigare i mitt liv och jag kronglar ofta till det för mig själv. Blir ganska rädd nu för att jag ska slarva bort det här.. för just nu är jag så glad och kär!

Postat av: Karin

haha det va länge sen

2007-09-04 @ 21:30:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Ellinor

Annars brukar jag skylla allt på onoff, är arg på dem. Ska sluta köpa saker där, de blåser folk!

2007-09-05 @ 12:28:07
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback