Wow jag har gymmat

J ville ha med mig till gymmet idag med, och söt som han är så kunde jag inte annat än säga ja, men på villkoret att jag testar bara om det är folktomt. Sen satt jag medc min uppgift hela dagen, skrev dock inte mycket. Så när jag var som mest depp och inte ville kliva ur pyjamasen så sa J att det var lika bra att jag följde med så jag fick komma bort och få en riktigt paus så jag inte tänker på arbetena. Det var bara två personer där, så jag vågade testa lite saker, så jag har faktiskt tränat ben idag på rikigt! Det var ganska kul, men som sgat det ska inte vara folk där, då fegar jag nog ur igen. har träningsvärk i magen av det lilla jag gjorde igår, undra då hur mina ben kommer kännas imorgon.

En av anledningarna till att jag älskar honom så mycket, han får mig att göra saker som jag aldrig skulle göra i vanliga fall.

Ska nu maila ett mail till vikariepoolen så de inte ringer efter mig nu i veckan, måste fokusera på att skriva.
funderar på att skriva på den mindre uppgiften ett tag så jag får lite gjort på den med, men det känns lite jobbigt att hatta hit och dit mellan två uppgifter, vill bli klar med den ena först så man kan lägga undan tankarna på den.

Ska nu hoppa in i duchen, och sen så blir det lite tv med godis, tillsammans med mamma och pappa.

image235


Kommentarer
Postat av: Karin

det kommer fler;)

Postat av: KimJ

fin bild! Ha en skön söndags kväll! Kram KimJ

2007-10-28 @ 20:02:03
URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback