Utedag imorgon!

Så då måste man kolla vädret ikväll och se vad det blir för vänder, har fått låna ett par byxor av sis, så då kan jag ha mina vanilga jeans under.

Fick en jacka idag av Sis, blev glad, har förälskat mig i den, fick låna det för ett tag sen och så var jag fast och idag när jag hade den på mig sa hon att jag fick den! Den är lagom mycket för stor så att man får plats med en tjocktröja under den!

har precis ätit, det blev pitabröd med köttbullar och lite annat gott i, sen fanns dte ingen juice hemma än, så dte blev apelsinsaft -hehe-


Snart är det hockey, önskar bara att J kunde sluta äta så jag kan prata några ord med honom

image227


Kommentarer
Postat av: Karin

det var lite lite det:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback