Tjosan!

Äntligen så har jag Photoshop igen, vi har varit lite sega med att installera det...
Har en ny favoritlåt, 500 miles av Hooters, lyssnar på den hela tiden.
På torsdag får jag pengar, då skulle jag vilja shoppa lite, men då ska vi åka hem så jag kommer inte ha möjlighet så jag får handla nån annan gång i veckan, J ska ju in och handla present åt H så då  kan jag passa på, har hittat en lång polo som jag vill testa, sen så ska jag handla några hårband på Åhlens, till mig och åt Sis, undrar om hon glömt det...
aja, sen måste jag prata med mamma och be henne ta med en kopia på mina betyg, för jag kunde inte skriva ut dem längre. 
Ska även shoppa på clasohlsson och så en färg på pandurto, men det får bli senare om jag ska handla polon.

Idag blir det Pannkaka och film, får se vad vi ska titta på.
ska ju även läggamig i tid ikväll då jag ska upp imorgonbitti...

Nej nu ska jag plugga jag blir så sur när hjärnan står still!

image223

Kommentarer
Postat av: Karin

fin bild!!!

Postat av: sanna

Gina Tricot 100 kr..
super skööna

2007-10-21 @ 19:46:08
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Karin

svar vitt skum:)

2007-10-22 @ 16:31:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback