Sanna på ett gym!

Sanna har för första gången satt sin fot på ett gym! Dock tränade jag bara en grej. det är nämligen så att jag är folkskygg när det gäller träning, jag kan inte träna när det är folk som kan se mig, knäpp ja jag vet men dte går inte. Det varbara tre där när vi kom, och när jag till slut kände att jag kan nog testa lite, så kom dte in två hattifnattar, och jag kunde bara inte träna när de var där, och så kom dte bara fler och fler. Till sist gick J in till ett litet annat rum där han skulle träna nått och där var det inge folk så då testade jag en magmaskin, den var jätte rolig! men jag blev lite sugan på att testa vissa saker där, så jag kan nog följa med J nån mer gång och se om det är mycket folk då. Jag kanske inte tränade men jag fick ju vara med J en stund och han fick sällskap, kan inte vara kul att träna alldeles själv.

Nu ska jag duscha och så blir det att käka och så lite plugg och så ska jag fårga pappa om vi kan ha en bones kväll.

124848-231 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback