noll shopping

Skulle handla lite idag, dels åt mig och dels åt SIs, ingenav dte hon skulle ha fanns, och tröjan den satt ju som ett helvete, strl S var den minsta, och det var alldeles för stort! Hårbanden hafde jag inga lösa pengar till, så de ska jag köpa nån annan gång då ska jag även köpa trosorna. Så det blev en sparsam dag =)

Nu så måste jag koncentrea mig på mina uppgifter, 8 och ca 4 sidor, hjälp, hjärnan har lagt av, hur ska jag få fart på den igen!?
Måste komma på nått att skriva nu! Iallfall stödgrejer, så jag har lite att gå på. Ska nog på lördag, ladda upp med nå gott och sen plugga hela dagen! Får inte träffa J förns på kvällen.

så där ja nu ska jag hålla det också! Ska sätta mig så jag inte har tillgång till internet!

image225

Kommentarer
Postat av: [Jenny] - Bluedreams

Fin bild! Ha en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback