Måleri och lite plugg

idag ska jag sätta mig och skriva på mina iallfall den ena uppgiften, skirva lite tankar och idéer om den andra. Såatt jag inte börjar från noll när jag väl sätter igång på riktigt. Sen skulle jag vilja måla på  min tavla så jag kan sätta den på sin rätt plats. Är inte så mycket att göra, måste bara få till rätt röd färg, eftersom jag sbabade den när jag skulle göra klart den, hade för fuktig pensel så färgen flöt ut så det ska målas över och då måste färgen stämma rätt så bra överens med den som finns.

J´s syster kommer ikväll han ska fixa med hennes dator, så de kommer väl vara här ett tag, jag ger henne min uppfigt och ber henne om förslag då jag inte riktigt förstår den, har bara en liten aning.

Jag har fått J´s gamla Mp3 då han köpt en ny, skit bra tycker jag =) den kan jag lyssna på bussen och så då kan jag ta mig ut och gå själv, tycker det är så tråkigt annars.
Jag har fortfarande inte packat upp väskan ifrån när jag var hos mamma och pappa så det är däför dte inte kommer något kort på väskan nu, kanske senare.

image217

Kommentarer
Postat av: Maria

härlig blogg du har

Postat av: Anonym

snygg bild =)

2007-10-18 @ 17:45:11
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback