längtar efter honom

Sitter här och längtar efter honom, han borde komma hem vilken minut som helst tycker jag, annars får jag gå och handla själv, det känns ju lite tråkigt. men om han inte kommit halv så måste jag det så vi inteblir super sena med maten. (Skinksås och pasta.) J är nog super hungrig då  han gick upp tidigt idag och så har han jobbat hela dagen.

Har mycket att komma ihåg nu.

Skriva ut VFU lapp
Sätta över pengar till J
Kolla om jag lämnat in en bok


Idag hade jag min andra lektion, och jag bliv nerstänkt av grön vatten färg på min vita tröja, tack och lov för Sis säger jag bara!
eftersom en elevs tröja också blev nerstäckt fick jag inte fick nå svar på hur jag får bort fläckarna.
Så min syster är bäst, för hon fixade fläckarna och tog hem tröjan och tvättade den.
Jag ska här efter bara ha tröjor och kläder som är lite skitsamma.

image201
Höst bild på Å:n

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

Haha, deal! Jag med!

Postat av: sanna

tack gumman!tack.. det har varit en stund ifrån bloggen...skönt att vara tillbaka!

fin bild btw.. allt bra me dig?

2007-10-08 @ 19:53:19
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: sanna

tack! jag gillar den verkligen..
hm är bäst

2007-10-08 @ 21:13:29
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Ullis

Den bilden gillar jag.
Men jag gillar å andra sidan alla dina bilder.
Kram

2007-10-11 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback