Kallt och lite ledsamt

Idag hade vi som jag tidigare sagt ute dag, packade på mig så varma kläder jag kunde, dock frös jag om fötterna och händerna, men när vi kommer dit så finns det en nalle och ett gravljus tänt där, och jag kom fram till att det måste vara flickan som la sig framför tåget. Eftersom barnen inte skulle hålla på och störa så bad lärarna mig flytta det en bit bort, och jag glömde ställa tillbaka det på sin rätta plats, så mamma sa att vi åker dit sen när pappa kommer hem så jag kan ställa rätt det. Vill inte att föräldrarna ska komma dit och det inte finns där längre..

Jag hamnade på att göra pinnbröd, en frågade om jag inte kunde vara med henne och snäll som jag är så sa jag ju ja, och hon ville göra pinnbröd, efter så kom jag på att det vore ju bättre om jag var med och kollade på svenska uppgiften, men jag hade ju sagt och allt var ju uppdelat redan, så jag har hållit koll på ungar som täljt grillpinnar.
kallt blev det, men några av mina tror roade mig på vägen hem genom att gå och rappa, och göra lite ljud, jag skrattade gott.

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback