Imorgon är det fredag!

Vad skönt, jag gillar som jag sgat tidigare fredagar! Ska nog baka imorgon, med älsklingen, undrar om det går någon bra film som vi kan mysa till.
Och idag så ringde vikariepoolen och ville att jag skulle komma på intervjuv! känns skit bra!

Tjejkväll den 20 blir av, ska bli så kul att träffa dem igen!
Så här blir nog menyn att se ut
Spagetti med krämigkycklingsås
Kladdkaka med persika och mandariner.

Jag och J var och handlade lite igår, han handlade en intressant bok om GI, och jag shoppade lite, ett hårband till mig (ska köpa fler av dessa då de sitter fast på mitt lilla huvud!) och så köpte jag super söta servetter med spöken på =)
Ska ju köpa en ny vinterjacka, och testade en på Stadium, som var mega tjock så inte tusan fryser man i den, men man ser ju ut att vara tio ggr större än vad man är =P

Idag blir maten chicken bites med pasta som jag ska ha i ost i!

image208

Kommentarer
Postat av: Tobias

äntligen fredag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback