Fryslorten

Fryslorten det är jag det! Nej men sitter här undet täcket med datorn i knä (den värmer ju!) och så har jag Zingo brevid mig. Mysigt. Följer inte med pappa till hockeyn, ska ha en lite myspys med en kopp varm choklad framför Anna Skipper. Idag ska vi skjutsa mamma till tåger då hon imorgon flyger Kanada. hoppas hpn får det kul och kan tya en massa roliga fina kort till mig! imorgon är det fredag, och då ska jag gå på en fotoprommenad med min älskling hoppas jag på. tyvärr hade ägarna till båtarna somjag skulle ta kort på tagit upp båtarna =(
Nu sitter jag och försöker maila till HP men det där formuläret är inte det enklaste att fylla i!


image195

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ball bild!

Postat av: Stuart

Ojoj vad ska hon grejsa med i kanada!?
Hälsa alla jag känner

2007-10-05 @ 09:31:30
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback