Fryser en hel del!

Sitter här och fryser, Har på mig en tjock polo och utan på det så har jag min morgonrock med luva, men det är 23 grader varmt här inne, hmm ja dte finns ju en anledning till att jag är J´s fryslort =)

Hoppas att jag blir varm när jag steker kotletterna , vi ska ha snepotatis till, men vi hade bara 5 potatisar så vi tar lite makaroner till också. Det ska bli mumsigt det!

J hade handlat idag, tur att han gjore det när jag inte var med för han var tvungen att cykla långt utanför stan för att hitta det han skulle ha! Han ska följa med mig någongång i veckan. Nu är jag osäker på polotröjan jag vill ha, för jag har fått en räkning på mina skor nu, men jag får se, jag vill ju ha den så det spelar väl ingen roll när jag köper den!

image224

Kommentarer
Postat av: Barbie

Åh jag hatar när man fryser inomhus! Mitt element vägrar ge värme så sitter också med stor tröja på. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback