Fotopromenad

Idag gick jag och J på en skön fotoprommenad. Är nöjd, ni får givetvis se bilder, bjussar på en i taget =)

tyvärr så har datorn där uppe fått knas, J trodde att den fått nått virus som slagit ut Norton och segat ner hela datorn, tar väl ca 30 min innan det händer något när man klickar, känns super surt eftersom jag inte hunnit bränna alla våra kort, bla Texas och thailand, vilketr jag MÅSTE få över på en skiva eller till min dator fort som fan! Åh jag blir så sur över sådan där skit!

Snart ska jag och pappa kolla på Criminal Minds eller Dobido...vi får se vilket det blir.
Idag var vi ute hela förmiddagen, i skogen, eleverna tyckte det var jötte roligt! Så kul att se, själv tyckte jag de var skönt att vara ute dock lite kallt mot slutet.

Igår mumsade vi på Bullar
image197
Innan vi skjutsade mamma till tåget

image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback