Världens Bästa Pappa!

Japp det är pappas dag idag, han fick frukost på  sängen och så ska Sis komma, hon sa förmiddagen så hon har 25 min på sig att komma för för mig så blir det middag efter klockan tolv, men jag hör lite steg nu, kanske är dem!
Så länge sen jag träffade W H och L! Bakade en kaka imorse, och varenda ägg har två äggulor så jag blev lite fundersam på hur många ägg jag skulle ta...men jag tog så många äggulorna var så små. Men jag blev lite förvånad när varenda ägg hade två gulor!

idag så har jag ont, i armvecket i muslekfästet som sitter där, hoppas det inte blir värre imorgon, men med träningsvärk så kommer det vara värst imorgon, så brukar det vara för mig! ikväll måste jag rulla upp all presentsnöre jag har ligger på golvet, ska bara klippa av en bit så snöret inte krånglar som det gjort hitills.

så så här ser min dag ut idag:
Fira pappa
Snurra upp snöra
Stryka mina kläder
Packa ihop det jag ska ha medmig hem
Skriva lite på mitt arbete

image252
Fika idag, dock inte bullar utan chokladkaka

Kommentarer
Postat av: Karin

mums, bra bakat:)

Postat av: Anonym

mums!!

2007-11-11 @ 12:59:41
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback