Nu regnar det

Kan Sanna bli lyckligare, det regnar nu! ett litet problem är ju att J inte är här och kan följa med mig ut, så jag väntar.

Fortsätter att läsa, dock så vet jag inte vad jag ska ha för fråga i mitt arbete om dyslexi... hade tänkt ha "vilken inlärningsmetod är bäst för dyslextiker?" Men jag hittar bara en bok som behandlar det, eller kanske två men jag vet inte om den bara pratar om dyslexi. Ska läsa vidare, annars får jag filura fram en annan fråga som jag kan disskutera runt.

Har ett recpet på brownies som ser supergoda ut, men jag har också ett recept på enkola kaka som låter super gott! Vet inte vilken av dem jag ska göra till - inser nu, jag kan inte göra någon, för H kan inte äta- Jävla skit! Vad depp jag blir, varför hittar jag aldrig någon mjölkfri choklad!?

I helgen ska jag testa marabou non-stop, tror att den är asgod!

image244

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback