Jag ser det snöar jag ser det snöar

Det snöar här för fullt, sådär mjukt och fint, fast nu ser det nästan ut som regn, kan ju bero på att dte är över en grad varmt ute -surar lite över det- Det skulle vara -5 grader stod det igår, och om det hade varit det så hade snön stannat kvar på marken! Det verkar iallfall som att det var kallt i natt eftersom lite lägger sig på gräsmattan.

Hoppas på att min bok komme idag så jag kan läsa den, eftersom han frågade tydligen var och en om något de hade läst i den och blev lite sur om de inte hade läst den! Sen så skulle jag visst inte skriva embryot så som jag trodde, enligt vissa, utan jag ska skriva bara vanlig flytande text och då ska jag få ihop ca 1 sida, va fan! stör mig på sådant där, jag kommer inte få ihop så mycket, tycker att jag redan är klar, och nu är dte inte ens halva sidan, men jag skriver väl dit lite mer om vilka böcker jag tänker använda. Sen eftersom jag är osäker på hur vi skulle göra så tar jag med mig båda pappretna och frågar hur det skulle se ut och så får han välja vilken han vill ha!

Ska jobba ett tag sen och efter det så går jag och j på en prommenad, tyvärr får jag gå 4 km själv i tysnad eftersom jag har inte medmig Mp3 så hörlurarna gör ont i mina stackars öron och då tänker jag inte använda den, J sa att vi skulle ta och kolla på ett par hörlurar till mig så jag kan få ha musik. Men det kan bli fridfullt dte med, går ju vid sjön och den är rogivande.

image246
Det är inte mycket, men det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback