Handboll imorgon

Imorgon blir det handboll med Sis, mamma bjuder, trevligt värre, men som sagt så är ju min mamma bäst.
idaghar de varit full rulle, är ganska trött i huvudet. Skas kolla om det är nå intresant på tv ikväll, och så ska jag plugga. Dock kommer jag ju ligga i sängen om nån timme, tråkigt bara att jag ska ligga i den här sängen och inte i min och älsklingens säng, vill ju sova med honom. Men nästa vecka, då ni, då har jag bestämmt astt vi ska vara kvar ända till fredagen! På lördagen ska jag och mamma baka lussekatter och pepparkakor med mina syskonbarn.
Fryser väldans om ena foten, tror den håller på att somna....

Hoppas på att jag inte får magsjuka, det verkar gå just nu, hade 4 elever som hade ont i magen, två skickades hem. BLÄ!

Orangde blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback