Finns i sjön

Spelade "finns i sjön" med W H och mamma idag. Har även hunnit med att kolla på två filmer, pluggar
 tlite samt gått på en promenad Trevligt, kom nu på att på onsdag så ska jag jobba också, kul kul =) men imorgon hoppas jag på att det blir lite shopping, funderar även på mammas och pappas julklappar, har kommit på några ideér till dem, men vi får se vad jag bestämmer mig för.


Ska nu packa ihop min väska, sen ska jag nog plugga lite till och så ska vi kanske kolla påe n till film får se.

Nu har jag ätit upp mina M&M´s de tog slut snabbt, vete fan hur många J´s bror snodde av mig, han var tycligen i våran lägenhet för att hämta något och då så gick han igenom vårat kylskåp, och hittaded min godispåse suck säger jag. han var redan bannlyst, har sett hos hans syster hur han går igenom kylskåpet när han kommer dit, så han får aldrig mer vara hemma hos oss utan att vi är hemma och kylskåpet ska han hålla sig borta från även när vi är hemma.


jag har idag fått en advetnsljusstake av mamma, så den ska jag köpa nå fina vita eller röda ljus att sätta i, nog för att vi inte kommer vara hemma varje advent, men vi får väl fira advent på måndagen istället =)


Så jag ska införskaffa detta:


Mossa som ej kan brinna

Ljus

Ett nedräkningsljus

en Chokladkalender

oraange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback