Det blev två vinster

Pappa fick en Björn Borg deo av oss, samt 10 stycken lotter. Det blev två vinster, den ena blev 10 kr och den andra vet jag inte, men det blev inte tjut och så när mamma såg det (Pappa hade missat det och mamma kollade igenom dem) så nå mycket pengar var det inte.

Har spelat finns i sjön med W och H några gånger samt steka ägg med W två gånger, så det blev en riktig spelareftermiddag. Alla tre ska sova här om några veckor så då frågade mamma vad de ville äta om de fick välja, och buden blev: Tacos, Pannkaka och Pizza. Tacos ska jag äta med den när jag är barnvakt så det strök vi och så tänkte mamma att vi kanske kan göra pizza på kvällen och på dagen så kan hon steka pannkaka till dem. Jag ska då göra något annat eftersom jag inte gillar pizza, pitabröd eller hemmagjorda chicken bites kanske!

Att göra idag
Fira pappa
Snurra upp snöra
Stryka mina kläder
Packa ihop det jag ska ha med mig hem
Skriva lite på mitt arbete

hmm bara två saker, men iallafall två saker till blir gjorda.

Imorgon blir det till att åka hem igen, ska bli skönt att sova ihop i våran stora säng, även fast vi är bra på att sova i hans 90 säng och min 105 säng.

Kom idag på att jag önskar mig yatzi, jag och j spelade det i fredags, han vann båda gångerna! Vi körde båda varianterna så den sista gången var dte ju bara tur!
Nästa gång ska jag vinna. Men jag tycker att ett yatzi är alltid kul att ha hemma, ett bra sällskaps spel som gör att man kan prata samtidigt.

image254


Kommentarer
Postat av: Karin

ja men visst är det gott:)
fin bild det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback