De goa treorna!

Jobbade idag i "min" klass och de var så duktiga herla dagen är så stolt över dem, jag behövde inte skrika på dem en enda gång idag(de har ibland en tendens till att inte vara tysta och att inte vara på sin plats utan överallt annars), hihi, och så vilka fina teckningar de ritade,så kul att de inte bara använde en färgsort utan blandade, färgpennor, kritor, kladdkritor, vi körde lite Astrid idag eftersom vi inte hann det igår.

Mamma har köpt en jättefin grej, ska visa kort på den sen, så kan ni få gissa vad det är. jag kom det efter en liiiten stund och med lettrådar av mamma.

Imorgon blir det att titta på en film med E, sen ville mamma titta på dobiboo och det ska vi givetvist göra!
som jag trodde så går E i skolan till kl 16, så inget shoppande i Örebro imorgon, får ta det med J på måndag!

höstmiddag
Bild från Höstmiddagen

Kommentarer
Postat av: iRiC

aha, där ser man. själv tycker jag att de verkar skitläskiga ^^,

Postat av: Karin

aa kommer inom några dagar då:)

2007-11-15 @ 20:15:08
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Chribba ROPSTENSGRUPPEN

Trevlig helg:)

2007-11-16 @ 17:46:23
URL: http://ropstensgruppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback