Dax att sova

Har beställt en bok, hoppas att jag får den på onsdag, annar var det ett helt onödigt köp, eftersom jag ska ha läst den till på torsdag, jag hade lite dålig framförhållning ja jag vet dte får jag sota för nu.

Sitter och frunderar på vad jag ska göra med tavlorna jag ska måla, har än så länge bara bestämmt färgerna...och en ska jag kanske sätta fotografier på, men jag är osäker...bara om jag hittar några som passar.
Kanske ska skriva något på en av dem också, fast inte med svart utan med en mörkare eller ljusare nyans av samma färg.

Sitter och skriver på mammas dator, eftersom min inte har nå batteri, J glömde packa ner den och jag tänkte inte på vad jag drog ur för slagg när jag drog ur allt ur jacken..Suck på mig... Så min dator är död för ett tag jätte tråkigt.

Zingo sitter här och snarkar fram för mig, knas katt! men ack så söt han är!
Ska nu lägga mig i sängen och läsa om dyslexi.

image184


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback