Barnvakt

Har duschat och pluggat lite, ska  nu klä på mig och åka för att hämta J om en pytte stund, då vi ska åka till sis och vara barnvakt, Tacos, fredagsys och doobidoo samt finns i sjön står på dagens meny.

har fått både ljus och chokladkalender av mamma, ska göra i ordning min adventljusstake på måndag.
Igår så var vi ju på handboll, innan det så hann vi handla lite, fick både lysen och reflexer till cykeln av pappa, så vi åkte hem till mig och j och lämnade cyklen så J kan pyssla med den på måndag tycker jag =) måste bara påpeka att jag tycker cykellagarna är lite konstiga, det är lag på att ha en ringklocka men det är inte lag på att ha reflexer eller lysen, vilket jag tycker är lite viktigare än en ringklocka. Myusko, nån som kan säga att jag har fattat fel?

Mamma har en snygg blomma som jag ska ta kort på sen, men jag har inte hunnit det, ni får stå ut med lite gamla bilder...

image268

Kommentarer
Postat av: Karin

fin bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback