Äntligen!

Så där ja nu kan jag slappna av, kan inte göra något mer, skrev klart arbetena igår, kom upp i ett okej antal sidor på båda uppgifterna.
Tack till J, Mamma, Sis, A-S och så pappa som läste igenom, stod ut med mi och kom med förslag och inspiration, ni är bäst! blomman på bilden tillägnar jag er.

Orangde blomma

Nu har jag pysslat med lite viktiga saker som skulle göras, skriva ut schema och uppgifter och skickat mail till poolen att jag bara går en dag i skolan nästa vecka, så det bara är att de ringer mig!

Nu ska jag välja ut lite foton som jag ska skriva ut och sätta in i ramar, är så tomt på väggen framför mig, men jag har så svårt att bestämma mig för vilka jag vill ha, funderar ju på att sätta några i köket, så jag får tänka vilka som passar in där. Tror att jag ska ha färg på dessa och svartvita i köket.
Jag skriver nog ut dem på vanligt papper ifall jag ändrar mig, våran skrivare skriver ut så fina bilder så tills jag bestämmt mig tar jag nog papperskopior. Fats dne i köket ska vara på fotopapper.

Vilka bilder tycker ni att jag ska skriva ut, blomman där uppe räknas också med. Ska ha fyra stycken.



Kommentarer
Postat av: hilda

åh tack så jättemycket för tipset..verkligen jätetsnällt

Postat av: Karin

haha skönt att höra;) ha en toppenfin fredag!

2007-11-02 @ 16:37:08
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: gallon.blogg.se

alla bilder var jätte fina.

2007-11-02 @ 17:37:18
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Ullis

Jag vill att du tar den på ån som du inte har med på dina förslag.
Kram Ullis

2007-11-05 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback