Surar i ett hörn!

nu är jag sur sur sur, varför ska han jämt ändra sig hit och dit, min älskling är oförmägen att bestämma sig, han är en riktig velare, inget fel på dte för det är jag med, skillnaden är dock att jag funderar tills jag bestämmt mig, han bestämmer sig och sne ändrar han sig tre gånger om. Så nu vill han inte till liseberg längre utan vill till kolmården (Jag vill båda) Sen tror han att jag ska köra dit själv! Hell no! Och så till råga på allt så  spädde han på lite mer gällande kolmården vilket gjorde så jag slår bakut.  Jag vill till kolmården, med J och Papps som vi planerat, några andra människor vill jag inte ha med! (Mamms är i USA, så jag tyckte det skulle vara kul att göra något med pappa då de har semester samtidigt men i varsin del av världen)

Sen var jag tvungen att säga en dum lögn som jag tog tillbaka bara för att jag inte kan säga sanningen...


Bilden ?http://eu2.inmagine.com/img/imagezoo/iz060/iz060010.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

 


Jag ser ett litet sött moln, det ser ut som en fluffig boll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback