Skakar lite rumpa..

Sitter/står här och skriver, danser lite är på bra humör. har pluggat hela dagen, känns inte osm jag åstakommit någonting egentligen men jag har brainstormat måste ju reda uta llt i skallen innan jag kan skriva =)

Kan knappt slita mig från min nya bok den tredje delen Nyckeln till mod heter den av Nora Roberts, men man måste ju plugga så jag har bara fått läst lite grann i mina pausen, men detta är helt värdelöst snack =)

Jag tror jag har blivit lite klädgalen, hittar hela tiden kläder jag vill ha senaste är en jeans kjol och ett linne från JC tyvärr hare jag inte råd med allt om jag ska åka till Liseberg och kolmården, men va fan jag får se jag kanske kollar hur mycket jag har i spargrisen ;o)

Åhh nu började Tainted love att spela i mina högtalare, Älskar att köra bil på väg till och från J till den låten.

nu ska jag fylla på min pez med lite gott.

PEZ

Kommentarer
Postat av: Frida

Va härligt att skaka rumpa! Men den där låten tror jag inte att jag hört.. Du får nog ta och skicka den nästa gång vi är ute på msn :-)

Postat av: Sanna

Frida: Självklart skickar jag den, ska spana efter dig ;)

2007-05-31 @ 19:25:29
URL: http://saannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback