Morsdag middag

Det ska min mamma få fast dagen innan eftersom hon jobbar kväll på morsdag.
Först hade jag tänkt att göra en med sådan här mat som jag innte gillar och sen sticka till J, men han jobbar 12 timmars pass då så det går inge bra. SÅ jag får göra middagen med mig, men det träliga är ju att jag hade redan bestämmt hela menyn.... Får se om jag heklt enkelt gör så att jag käkar chicken  bits och mamma och pappa får maten jag hade tänkt. Ska fråga J, vad han tycker om den idén...

E och jag ska ha tjejfilm kväll, men J har nog inte fixat filmerna än så jag ska fråga om vi inte kan ha den där och kolla på en film som även j kan tänkas se =). Tror jag ska testa att färga popcornen då, och så kan J baka sina mumsiga kakor med sötmandel på, fast en dubbelsats =)

Bilden ?http://eu2.inmagine.com/img/purestock/prss006/prss006971.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer
Postat av: Estelle

härlig bild!

Postat av: Sanna

Estelle: ja, och jag hoppas att mina popcorn kommer se ut på samma sätt =)

2007-05-09 @ 16:13:08
URL: http://saannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback